adsense Geng Parang Rompak Kereta - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

Geng Parang Rompak Kereta

Just nak cerita bnda ni jadi kat anak saya semalam n ni bukan cerita berangkai.
Smalam masa kat pam minyak shell kepong.. Kereta saya kena block ngan 4 org lelaki india kereta waja kelabu tinted. 
Sorg india cuba bukak pintu kereta n nasib baik saya memang masuk jer kereta its a practice saya lock pintu.
Pastu dia ketuk cermin kereta.. Saya turunkan sikit nak dengar dia cakap apa. Lelaki india tu tunjuk card kuasa laju2 pastu cakap dia nak tarik kereta saya sebab tak bayar 3 bulan.. 
Dah sah la memang kereta sendiri n saya tau saya bayar so saya berkeras la cakap saya bayar elok jer.. Pastu laki india tu still push saya suruh turun kereta (walaupun saya rasa nak nangis cakap saya bayar tiap2 bulan)sbb dia nak tunjukkan surat daripada bank yang dia letak dalam kereta dia..
N memang tak la saya nak turun sebab ada tiga org laki india tunggu dlm kereta tu yang elok melintang blok kereta saya..
So saya cakap kat diaorg.. Tunggu saya kol bank n ijol akan datang..n saya takkan turun..
Ada sorg lelaki melayu try masuk campur tapi bila laki2 india tu cakap dia geng tarik kereta.. Lelaki tu terus blah..
Nak jadi cerita bila saya cakap saya nak kol bank n kol kawan(ijol) as back up, diorg terus cakap kat saya.. Takper, this time tak jadi tarik.. Next time kalau tak bayar dia nak tarik.. So diorg pun blah..
Saya takut n panic n biler report polis. Polis cakap dah pernah jadi kes mcm tu n biler owner kereta turun dari kereta masuk jer kereta diorg siap letak parang kat leher.. Kes samun kenderaan n owner sekali..saya harap semua becareful.. Selama ni tak percaya bnda ni n biler jadi baru saya tau memang menakutkan..


Admin : Sebab benda ni lah menyebabkan Malaysia tercemar dan isu bangsa dibangkitkan kononnya kalau geng yang mencuri ni daripada India, mesti akan kutuk India, kalau datang dari bangsa lain, mesti akan kutuk bangsa tu pula. Padahal kes curi dan geng parang ni semua bangsa pun sama. Kalau dah mencuri dan merompak tu, memang hinalah. Siapa pun, kalau dah buat jahat, bukan setakat manusia akan kutuk, Tuhan pun siap bagi neraka lagi kat orang macam ni. 

Huh ! Admin harap peristiwa ini tak berlaku pada kita semua dan geng parang curi kereta ni akan diberkas cepat-cepat. Amin...

Daripada Faridahani Lokeman (Facebook)



0 Komentar untuk "Geng Parang Rompak Kereta"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info