adsense Kelu !!! Team Sukarelawan Maklumkan Ramai Yang Telah Terkorban Akibat Lemas !!! - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

Kelu !!! Team Sukarelawan Maklumkan Ramai Yang Telah Terkorban Akibat Lemas !!!




Saya sudah kering air mata hari ni... Maafkan saya lambat update.. Saya guna maxis takde line kat kuala krai... Team saya tadi terpecah 2... Dr hadi dan team pertama telah lepas ke dalam masih tak dapat contact... Last mesej baru terima tadi tentang betapa sukarnya mangsa2...

Saya dihalang oleh orang kampung utk meredah laluan air bersama team saya tadi bimbang kocakan air akan sebabkan rumah pecah dan rosak.

Ramai sangat yg datang nak membantu dan nak jadi tukang tengok... Takde pemantauan takde sistem takde sesiapa atau mana agensipun yg menyelia bantuan2 yg datang.

Saya berbual dgn askar yg ada di keroh tadi sekitar sepuluh orang katanya mereka dah cuba sedaya upaya semua jentera telah dikerahkan... Dalam hati saya sebak sgt sebab dia kata hanya ada dua bot dan mereka x mampu buat apa2... Dan mereka ada sekitar 10 orang di Kroh tadi dan mereka kata semua tenaga dan jentera telah dikerahkan... Reallyyyy??

Oklah... Whatever...

Team sukarelawan lain maklumkan dah ramai yg terkorban.. Kebanyakannya lemas...

Sekarang air di tanah merah jugak makin kritikal. Kuala krai masih hujan lebat sewaktu saya pecut utk cari line internet ni... Kuala krai sangat kritikal...

Bantulah kami..

Sekarang nak bawak bekalan makanan tak boleh... Tak cukup bot... Tak cukup jentera... Nak bawak mangsa yg terperangkap juga perlukan bot... Tadi saya lihat org kampung guna perahu kecik pergi hantar biskut dan air mineral lepas satu jam lebih datang balik...

Sampai bila???

Saya nak tunggu team dr hadi sampai. Saya nak susun jentera bantuan lagi.

Anda semua nak sertai saya?? 

Doakanlah..

Daripada Facebook Raja Shamri
0 Komentar untuk "Kelu !!! Team Sukarelawan Maklumkan Ramai Yang Telah Terkorban Akibat Lemas !!!"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info