adsense PANAS !!! Orang Thailand Tempelak Gadis Malaysia Yang Berhijab Kerana Terlalu Gedik Dengan Pemain No.7 - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

PANAS !!! Orang Thailand Tempelak Gadis Malaysia Yang Berhijab Kerana Terlalu Gedik Dengan Pemain No.7

Kita semua sedia maklum, selepas perlawanan Malaysia menentang Thailand pada final bagi sesi pertama baru-baru ini, trending yang paling hot di Twitter dan Facebook adalah pemain no.7 Thailand iaitu Charly. Si Charly ni korang pun setuju jugak kan, kalau Admin kata memang hensem, muda dan berbakat besar kan? Lebih-lebih lagi kehensemen beliau mirip pemain bola iaitu Ronaldo.  So, lepas tamat permainan malam tu, memang kecewa sebab kalah, tapi semua mata tertumpu pada pemain ini lebih-lebih lagi awek-awek Malaysia yang bajet gedik ni. Keesokannya macam biasalah bro, habis facebok dihujani dengan komen-komen gatal dan gedik orang Malaysia terutama sekali awek melayu lar. Bukan tu saja, ramai pulak blogger yang rajin macam aku ni lar tulis artikel berkaitan dengan biodata pemain ni. Biasalah bro, dah namanya blogger kan? hahaha !

Ok, apasal dengan tajuk nih? korang tengok sendirilah gambar kat bawah ni. Tak ke malu namanya? Aku sebagai admin ni tolong sampaikan aje. Memang ramai yang meracau dan bajet gadik. Lebih-lebih lagi final untuk malam ni. Habislah komen dalam facebook penuh dengan gambar Charly tu nanti. Hahaha kita tengok ini malam macamana !!!



0 Komentar untuk "PANAS !!! Orang Thailand Tempelak Gadis Malaysia Yang Berhijab Kerana Terlalu Gedik Dengan Pemain No.7 "

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info