adsense AWAS !!! Lelaki Ini Masuk Mencuri Di Dalam Wad Perempuan Yang Baru Lepas Dibedah !!! SEBARKAN !!! - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

AWAS !!! Lelaki Ini Masuk Mencuri Di Dalam Wad Perempuan Yang Baru Lepas Dibedah !!! SEBARKAN !!!





Salam Admin, mintak tolong sikit. Mak saya dirawat di Hospital Pantai Putri Ipoh sekarang, baru lepas operation. Bangun pun tak boleh. Pagi tadi lepas doktor buat rawatan, mak saya diberi ubat tahan sakit dan tidur. Handphone letak bawah bantal. Lelaki india dalam gambar ni satu-satunya orang tak dikenali keluar dari bilik hospital mak saya.

Gambar dapat daripada CCTV hospital. Pengawal keselamatan pun dah sahkan dan suruh buat laporan polis. Pesakit depan katil mak saya pun beritahu lelaki yang sama ni masuk tempat mak saya. Lelaki ini mengaku kononnya dia saudara pada mak saya dan nak tanya khabar. Tapi sebenarnya bukan.

Bukan handphone tu yang dipentingkan. Tapi keselamatan pesakit2 di sini. Mula2 curi handphone, lama2 tak tahu apa yang dia berani buat. Mintak tolong admin sebarkan gambar ni. Biar penjahat ni ditangkap sebelum dia buat perkara2 yang lagi teruk daripada mencuri.

Kalau ada sesapa yang kenal, boleh hubungi Balai Polis Sungai Senam 05-5477322.
0 Komentar untuk "AWAS !!! Lelaki Ini Masuk Mencuri Di Dalam Wad Perempuan Yang Baru Lepas Dibedah !!! SEBARKAN !!!"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info