adsense Tahniah Tomok Dan Isteri Bakal Dikurniakan Cahaya Mata Kedua !!! - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

Tahniah Tomok Dan Isteri Bakal Dikurniakan Cahaya Mata Kedua !!!



BIARPUN  sibuk dengan rangka promosi album terbaharunya ‘Aku Datang’ yang telah dilancarkan November lalu, penyanyi berbakat, Tomok tetap mengutamakan keluarganya.

Keadaan isterinya, Siti Rahayu Abas yang sedang sarat hamil anak kedua mereka membuatkan Tomok mengehadkan aktiviti seninya.

“Buat masa ini saya mahu fokus dengan keluarga tambahan pula tarikh isteri saya dijangka bersalin kurang seminggu lagi.

“Kalau ada jemputan luar dari Kuala Lumpur memang saya terpaksa tolok buat sementara waktu ini,” katanya pada majlis pelancaran ‘Tak Harus Memiliki’ sebagai lagu tema filem Isyarat Cinta yang bakal ditayangkan bermula 19 Mac ini.

Bertanyakan mengenai persiapannya menyambut cahaya mata keduanya, Tomok bagaimanapun mengakui ia dilakukan lebih tersusun.

“Semua barang-barang keperluan sudah pun kami sediakan dan cuma tunggu masa sahaja.

“Alhamdulillah, perasaan yang sama seperti menyambut putera pertama, saya memang teruja dan mengharapkan isteri dan anak kami berada dalam keadaan yang sihat dan itu paling penting,” katanya teruja.

Hasil perkahwinan mereka, tiga tahun lalu Tomok dan isteri telah dikurniakan seorang putera, Arrian Shah Akid.  
0 Komentar untuk "Tahniah Tomok Dan Isteri Bakal Dikurniakan Cahaya Mata Kedua !!!"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info