adsense "Bercium Tak Jadi Masalah. Dia Isteri Saya" - Johan Raja Lawak - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

"Bercium Tak Jadi Masalah. Dia Isteri Saya" - Johan Raja Lawak



Pelawak dan penyampai radio, Johan Raja Lawak tidak ambil pusing kritikan sesetengah pihak yang kurang senang dengan aksi dia dan isterinya pelakon Ozlynn bercium di khalayak sejurus namanya diumumkan sebagai pemenang kategori Penyampai Radio Paling Popular.

Apa yang menarik perhatian apabila aksi pasangan suami isteri itu bukan saja disaksikan penonton di Arena of Stars, Genting Highlands tetapi dipancarkan secara langsung menerusi TV3.

Jelas Johan, tindakan itu dilakukan secara spontan dan sebagai tanda dia mahu berkongsi kegembiraannya bersama Ozlynn yang merupakan antara individu yang paling penting dalam hidupnya.

“Apa pun yang jadi, isteri saya ada di sisi saya selama 24 jam. Isteri saya orang pertama yang tahu segala apa yang saya capai.

“Saya berkongsi semua dengan isteri saya, susah senang dan dia sentiasa ada di sisi.

“Saya tidak kisah dengan tanggapan orang dan apa yang orang mahu kata sebab dia isteri saya, Jadi, tiada masalah melainkan jika kami belum berkahwin atau dia bukan isteri saya,” bidasnya.

Pelakuan pasangan itu telah mendapat pelbagai komen sekaligus mencetuskan kontroversi apabila ada sebilangan pihak menyifatkan aksi mereka menjengkelkan.

Malah, ada juga yang berpendapat adegan cium mulut itu keterlaluan dan mengikut budaya barat.
0 Komentar untuk ""Bercium Tak Jadi Masalah. Dia Isteri Saya" - Johan Raja Lawak"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info