adsense Mydin Kenakan GST. Tipu Pembeli ? - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

Mydin Kenakan GST. Tipu Pembeli ?




Mydin kata tak kenakan GST tapi tempoh hari ( 2 April 2015)aku dan wife aku beli barang di Mydin Melaka bila tengok resit macam kena GST.

Kalau lihat gambar di atas kita boleh lihat harga asal ialah RM70.14 dan bila dicampur GST ia berjumlah RM74.35.

Dan jumlah kami kena bayar ialah RM74.35, ianya disahkan jumlah baki yang dibayar kepada wife aku..huhuhuhuhu.

Aku memeriksa resit ini berulang-ulang kali dan rasanya memang betul aku kena GST.

Aku memerlukan pencerahan dari pihak Mydin yang kata tidak akan kenakan GST kan?

Mungkin ada kesilapan dalam sistem kaunter kat Mydin hingga berlaku kesilapan begini. Aku sebenarnya masih tak faham GST ini..hehehehehhee.

So kalau aku nak kata Mydin kenakan aku GST takut lak tersalah kata...hahahahahaha.
Sebab itu aku memerlukan pencerahan dari Mydin .
0 Komentar untuk "Mydin Kenakan GST. Tipu Pembeli ?"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info