adsense TERBONGKAR !!! Punca Sebenar Gadis Ini Mengamuk Di Stesen Minyak Shah Alam Dengan Pemandu Teksi - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

TERBONGKAR !!! Punca Sebenar Gadis Ini Mengamuk Di Stesen Minyak Shah Alam Dengan Pemandu Teksi



Hari ini menjadi viral di lama sosial kisah sekumpulan gadis mengamuk di sebuah stesen minyak di Shah Alam gara-gara kereta Myvi salah seorang daripada mereka telah dilanggar oleh seorang pemandu teksi.

Menurut sumber portal Oh! Media iaitu page yang menyiarkan rakaman penuh video tersebut, pihak wanita berkenaan telah tampil membuat penjelasan lengkap termasuk report polis.

Menurut mereka, tindakan pemandu teksi berkenaan yang telah memukul salah seorang daripada mereka menyebabkan kekecohan besar tersebut terjadi.

Mungkin kerana cara percakapan gadis-gadis tersebut "boleh tahan", pemandu teksi tersebut menjadi geram sehingga menggunakan kekerasan terhadap mereka.

Selepas kejadian, mereka telah ke balai polis untuk menyelesaikan kes tersebut, bapa gadis berkenaan telah sampai dan sebaik mengetahu anaknya dipukul, bapa gadis tersebut telah bertindak nekad memukul pemandu teksi berkenaan.

Kerana tumbukan itu, pemandu teksi mengalami pendarahan di muka. sepatutnya kejadian ini diselesaikan seecara berhemah, tapi bapa mana yang sanggup tengok anaknya dipukul.

Apa pun harapan kami agar kejadian ini boleh diselesaikan dengan cara elok dan harap tidak berlaku lagi kes sebegini kerana sudah banyak kejadian pukul melibatkan pemandu kenderaan. Kes terbaru adalah kejadian seorang wanita dikatakan memukul seorang warga Perancis selepas dikatakan dituduh sebagai pengganas.

TONTON VIDEO PENUH : 

Rakaman dari pihak perempuan plak berkaitan kes perempuan kereta myvi mengamuk terhadap pemandu teksi.
Rakaman dari pihak perempuan plak berkaitan kes perempuan kereta myvi mengamuk terhadap pemandu teksi.sumber : http://goo.gl/xf4YltMore : Sukan Star TVBy : Sukan Star .com @ sukanstar.com
Posted by Sukan Star TV on Monday, March 30, 2015
0 Komentar untuk "TERBONGKAR !!! Punca Sebenar Gadis Ini Mengamuk Di Stesen Minyak Shah Alam Dengan Pemandu Teksi"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info