adsense Tak Sangka Langgar Abang Sehingga Maut - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

Tak Sangka Langgar Abang Sehingga Maut


Kuantan: Seorang lelaki tidak menyangka mangsa kemalangan yang dilanggarnya sehingga maut adalah abang kandungnya dalam kejadian membabitkan dua kereta dan sebuah motosikal di Kilometer 23 Jalan Kuantan-Sungai Lembing, berhampiran Jambatan Sungai Atong, dekat sini, semalam.

Malah, Azhar Husin, 32, dari Kampung Melayu, Sungai Lembing, dekat sini, hanya menyedari mangsa adalah abangnya Azhari 37, selepas mengecam motosikal Yamaha LC milik mangsa yang berada di tengah jalan.

Pemangku Ketua Jabatan Ketenteraman Awam dan Trafik Pahang Deputi Superintendan Mohamad Noor Yusof Ali berkata, kejadian berlaku jam 2 petang apabila Azhari yang menetap di Kampung Jelihang, Sungai Lembing, dekat sini, dalam perjalanan pulang ke rumahnya dengan menunggang motosikal.

Sebaik tiba di tempat kejadian, mangsa dipercayai terlanggar belakang kereta Toyota Vios dipandu seorang wanita berusia 26 tahun menyebabkannya tercampak ke laluan bertentangan.

"Mangsa yang bekerja sebagai pembantu am rendah Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) dilanggar dan diseret kereta Perodua Myvi dipandu Azhar yang datang dari arah Sungai Lembing menuju ke bandar ini.

Sumber : Harian Metro
0 Komentar untuk "Tak Sangka Langgar Abang Sehingga Maut"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info