adsense TERGAMAM !!! Gadis Ini Cemas Dan Menangis Melihat Warga Asing Keluarkan Anunya Di Stesen LRT Ampang !!! - Media Yang Hensem
Lazada Malaysia

TERGAMAM !!! Gadis Ini Cemas Dan Menangis Melihat Warga Asing Keluarkan Anunya Di Stesen LRT Ampang !!!




Kuala Lumpur : Seorang wanita berdepan detik cemas selepas seorang lelaki dipercayai warganegara asing bertindak menunjuk kemaluannya ketika berada di dalam tren Transit Aliran Ringan (LRT) aliran Ampang, di sini, hari ini.

Perkara tersebut dikongsi di laman sosial FacebookFriends of BN – Barisan Nasional sebentar tadi yang memuat naik kenyataan seorang wanita dikenali sebagai Sue Hana yang menjadi mangsa seksual lelaki itu.

Menerusi kenyataan tersebut, kejadian berlaku awal pagi tadi ketika dia dipercayai bergegas dalam perjalanan ke tempat kerja menggunakan LRT .

Menurutnya, peristiwa hitam itu berlaku apabila dia terpaksa berhimpit di dalam tren berkenaan apabila keadaan di dalamnya sesak dengan penumpang.



“Nampak mamat baju purple tu? Kami berhimpit dalam tren .. himpit yang teramat rapat.. tangan dia dekat sangat dengan badan aku.. tiba-tiba aku rasa lain, aku tengok tangan dia sentuh badan aku..

“Lepas tu aku elak la.. then aku terus main hp (telefon). Kita main hp konpem pandang bawah kan? Apa aku Nampak.. dia keluarkan alat sulit dia dari zip seluar. Siap ramas-ramas.. aku tergamam. Tak leh nak jerit or nak marah.

“Agak terkejut.. nasib tinggal satu stesen je lagi. Dalam keadaan menggigil menanggis aku pergi ke monorail Hang Tuah.. dia pun ada, tapi dia kat depan.. tu yang aku sempat ambil gambar dia,” katanya dalam status tersebut.

Tambahnya, kejadian tersebut membuatkan dia berasa fobia selain menasihati golongan wanita lain supaya lebih berhati-hati.

“So plz aku tak pakai seksi pun, aku pakai baju kurung, baju nak pergi kerja pun kena juga. Aku tak tahu ini foreigner atau local. Sumpah aku fobia

‘Aku cuma mampu menanggis tepi tren ni.. Pesanan tegas untuk kaum hawa,” ujarnya lagi.

Susulan itu, rata-rata pengguna laman sosial Facebook melahirkan rasa simpati terhadap kejadian yang menimpa Sue Hana, selain mengecam tindakan lelaki tersebut, menurut sumber Malaysian Digest.
0 Komentar untuk "TERGAMAM !!! Gadis Ini Cemas Dan Menangis Melihat Warga Asing Keluarkan Anunya Di Stesen LRT Ampang !!!"

BORAK-BORAK HENSEM



POST BARU DAN PANAS !!!

- POLITIK FITNAH SEMAKIN MENJADI-JADI ANTARA PAS & UMNO DI MUSIM BANJIR !!! >>> KLIK
- GEMPAR !!! BUNUH DIRI KETIKA BANJIR AKIBAT TERTEKAN !!! >>> KLIK
- PENDEDAHAN !!! BENARKAH INI PESAWAT AIRASIA QZ8501 YANG DIKATAKAN TERHEMPAS ??? >>> KLIK
- KELU !!! TEAM SUKARELAWAN MAKLUMKAN RAMAI YANG TERKORBAN AKIBAT LEMAS !!! >>> KLIK
- SAYA BERMAIN GOLF DENGAN OBAMA DEMI DIPLOMASI NEGARA, NAJIB >>> KLIK


 
Copyright © 2014 Media Yang Hensem - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info